woensdag 31 juli 2013

mijn wedstrijd kaart voor THE DUTCH BESTIES CHALLENGE

hoi allemaal
deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van deze week bij 
THE DUTCH BESTIES :) 
het thema is ZOMERFEEST en ik geloof dat het met de kleurencombinatie wel gelukt is om er een feestje van te maken :) 
ik kleur mijn stempelafdrukjes in met de spectrum noir makers en ben er super blij mee , het zijn geweldig mooie kleuren die mooi in elkaar overlopen en ook niet geheel onbelangrijk : ze zijn betaalbaar ! 
de bloemen die ik hierop  verwerkt heb komen uit thailand !
de stengeltjes met pareltjes in de hoekjes komen van www.webshopmargo.nl 





ben benieuwd wat jullie ervan vinden 

groetjes ellen 

Ik post mijn kaart:



21 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes. Leuk dat je een blog bent begonnen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , leuk dat je me gaat volgen :) zal zo even kijken bij jou blog. bedankt voor je compliment op mijn kaart. ik ben benieuwd hoe ik het vind een blog bijhouden haha :)

      groetjes ellen

      Verwijderen
  2. Heerlijke echte 'meiden'kaart, prachtig. Lekker frisse zomerse kleuren.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je compliment en ja we zijn benieuwd met de challenge :)

      Verwijderen
  3. Hoi Ellen,
    Wat een leuk kaart zeg echt zomers en je blog is super!!
    heel erg bedankt voor het mee doen bij de My Bestie's Dutch girls Challenge,succes en hoop dat je de volgende challenge er weer bij bent.

    Lieve scrapgroetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , ik ga mijn best doen weer bij de volgende :) hopelijk heb ik dan ook inspiratie genoeg haha, bedankt voor je compliment en we gaan duimen draaien nu .

      gr ellen

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige fleurige kaart. Mooi met al die bloemen, die je in Thailand gekcht hebt. ik ben ook helemaal weg van de Besties. Kom maar eens een kijkje op mijn blog nemen. Dan zie je mijn eerste kaart van de Besties, die ik pas geplaatst heb ook staan. Leuk dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je compliment :) ik ben nu volop aan het kleuren geslagen , bloemen zelf maken en pins zelf maken super leuk ook om te doen en zo wordt je kaart echt helemaal zelfgemaakt :)
      ik ga een kijkje nemen op je blog , altijd leuk.

      gr ellen

      Verwijderen
  5. Hoi meis,

    Wat een leuke vrolijke feestkaart heb je gemaakt met vrolijke kleuren en lekker veel zomerbloemen. Fijn dat je meedoet bij de Dutch Besties en graag tot een volgend keer.

    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , dank je wel voor je lieve reactie en ik vind hem zelf ook wel erg leuk geworden wordt er vrolijk van :) heb hem in mijn vitrine kast gezet want kan er geen afstand van doen haha

      gr ellen

      Verwijderen
  6. Beautifull card ! So sweet colours and details!
    Thank jou for playing along with us at Fashionista challenge!
    Hugs
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such a pretty card, thanks for joining us at the UK besties challenge but in order to be eligible you need to remember to link back to the challenge blog thanks. Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you for your reaction and compliments

      Verwijderen
    2. i hope that i did it right now with the link to the challenge blog :)


      greets ellen

      Verwijderen
  8. A stunning card, Ellen - love your choice of Bestie and colour scheme. Thanx for sharing with us at the UK Besties Challenge.
    Hugz, Jan (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful creation with beautiful colour tones and layout. Thank you for taking part in the UK my besties challenge and good luck. Tina-Maree DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you very much for the reaction and the compliment

      Verwijderen
  10. Wonderful card lovely colouring thank you for joining us at the UK challenge blog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card. Such gorgeous colors and designs. Thank you for joining in this fortnight at My Besties UK. Abbie xx

    BeantwoordenVerwijderen