donderdag 14 augustus 2014

schattige kaarten gemaakt gisteren

ik heb me gisteravond nog even opgesloten in mijn domein en deze kaarten kwamen eruit, 1 kerst kaart met de dutch doobadoo mallen en frantage ":) blijft leuk spul vind ik.

en nog een lief kaartje voor vriendschap, ik heb de laatste weken gemerkt wat dat inhoud echt vrienden !! gelukkig heb ik er een paar in mijn leven die er altijd voor me zijn dag en nacht. We hoeven elkaar niet iedere dag te spreken of iedere week te zien maar als er iets is weten we dat we dag en nacht bij elkaar terecht kunnen en ieder moment dat we elkaar zien is als vanouds. dat is echte vriendschap die moet je koesteren.

ik vind ze zelf erg goed gelukt weer






























TOT DE VOLGENDE KEER MAAR WEER !! en bedankt alvast voor jullie bezoekje

1 opmerking: