maandag 16 september 2013

geweldige stempels

Hoi Hoi allemaal

helaas mijn vakantie van 3 weken is voorbij en wat voor vakantie !!!! heerlijk ontspannend, heerlijk kunnen knutselen maar ook super druk met mijn project geweest top vakantie dus alleen had ik nog wel wat langer willen hebben :P moet nu helemaal afkicken van het knutselen haha hoezo verslaafd .

Ik heb van de week via facebook geweldige stempels gekocht en er natuurlijk al nieuwe kaarten mee gemaakt , hier zijn de eerste 3, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik heb bij de eerste 2  gebruik gemaakt van mijn nieuwe template ( rondjes) en pan pastel dit dus als achtergrond gebruikt, plaatje gekleurd met spectrum noir markers en afgewerkt met pan pastel aan de randen en bij 2 van de 3  frantage eromheen ( ook geweldig spul )




ben benieuwd wat jullie ervan vinden 

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je vakantie voorbij is Ellen maar je hebt genoten dus wat wil je nog meer. Ik vind je kaarten schitterend, supermooi allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel anita :) en ja ik heb zeker een super vakantie gehad lekker in mijn eigen huisje :)

      Verwijderen