dinsdag 17 september 2013

nieuwe kaart voor een challenge

hoi hoi

ik ben gisteren weer begonnen met werken en vandaag was ik heerlijk de ochtend vrij, moet vanmiddag wel werken maar heb dus heerlijk even weer kunnen freubelen :)  krijg bijna afkick verschijnselen haha hoezo verslaafd :P

ik heb de kaart net gemaakt voor een challenge n.a.v een sketch , ben helemaal in de ban van die gave stempels die ik van de week heb gekregen.




met deze kaart doe ik graag mee met de challenge op :

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

18 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen, wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi , dank je wel voor je lieve reactie en compliment, nu afwachten in spanning tot 27 sept :)
      gr ellen

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Hoi Ellen,
    wat leuk zeg deze stempels heel iets anders he.maar vind haar echt schitterend!En je kaart is een plaatje.
    Bedankt voor het mee doen bij *Cheerful Sketches*

    Lieve gr Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je berichtje en compliment anja, en nu duimen draaien :)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Wow wat een mooi kaartje en super leuk dat je meedoet met dit kaartje bij cheerful sketches. Succes!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi dank je wel voor je compliment en idd ben benieuwd of ik een keer de gelukkige winnaar ben :) we draaien duimen hier haha

      gr ellen

      Verwijderen
  4. wauwie wat een geweldig mooi kaartje, leuk dat je mee doet bij cheerful sketches, en bedankt voor deze mooie bijdrage.
    hug Gerda DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , graag gedaan gerda en bedankt voor je leuke reactie en compliment
      vind hem zelf ook erg mooi

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Ellen, ik vind de uitwerking van de sketch super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi anita, dank je wel voor je berichtje , even een tijd niet hierop aanwezig geweest , stress en drukte met het werk en helaas donderdag te horen gekregen dat oa voor mij en 20 andere ontslag is aangevraagd dus even geen zin om dingen bij te houden :( , helaas had ik ook niet gewonnen met deze kaart haha had goede hoop maar :( volgende keer beter

      Verwijderen