dinsdag 25 februari 2014

weer lang geleden helaas

hoi hoi

helaas is het weer een hele tijd geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt maar ben dr gewoon even helemaal niet mee bezig . Ik zit nu in de WW en moet zeggen begin nu na 2 maanden mn draai te vinden thuis , begin weer de ontspanning te vinden in de hobby. De eerste weken was het echt vreselijk thuis niks voor mij dat thuis zitten. Laat mij maar lekker werken dan ben ik beter af :)
druk aan het solliciteren na een baan maar helaas is er niet veel momenteel.

ik heb wel wat kaarten gemaakt natuurlijk dus hier komen ze :)









tot een volgende keer !

groetjes ellen

3 opmerkingen:

  1. hallo Ellen.
    ja dat is niet fijn als je geen werk hebt.
    maar fijn dat je wat afleiding hebt in het kaarten maken die er heel erg mooi uitzien.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me dat zo goed voorstellen Ellen dat je hier zo van baalt, ik hoop echt dat je snel een baan zult gaan vinden. Wat zijn je kaarten schitterend, ik vind ze allemaal helemaal super. Succes met het solliciteren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi dank jullie wel dames, het valt momenteel niet mee pfff nog steeds geen werk , solliciteer me wel 10 slagen in de rondte maar dr is gewoon niks overal ben je of te oud, of te weinig ervaring of geen diplomas voor :( om depressief van te worden ,nu is ook sinds 3 weken mijn relatie van 8 maanden voorbij zo ineens van de 1 op andere uur bijna , dus je snapt het wel zit behoorlijk in een dip momenteel,. ik maak wel kaarten puur om mijn hoofd even rustig te houden want hij maalt de hele dag door. hopelijk vind ik snel weer werk want ja dit is helemaal niks, wil wel voor mezelf iets opstarten maar ja ik krijg geen starters lening dus helaas gaat t dat niet worden momenteel. lastig allemaal, ik wil me ook wel laten omscholen maar het uwv betaald dit niet meer dus je staat gewoon met je rug tegen de muur.

      nou hopelijk ziet het er allemaal over een paar maanden weer heel anders uit.

      groetjes ellen en ik ga me weer een beetje bezighouden met mijn blog want das lang geleden :( sorry sorry

      Verwijderen