dinsdag 15 juli 2014

blog weer oppakken

hoi hoi

nou nou tis weer een hele tijd geleden dat ik op mijn blog ben geweest, ik ben dr gewoon helemaal niet zo mee bezig , ik vergeet het snel en ben ook met teveel dingen momenteel bezig in mijn hoofd dat het allemaal te onrustig is :(

ik heb nog steeds geen baan gevonden , het valt niet mee en solliciteer met echt 10 slagen in de rondte maar helaas niks niks niks. hopelijk komt er snel iets want het thuis zitten is niet echt iets voor mij en het is nu al 6 maanden zo pffff vreselijk. gelukkig hebben we dan onze hobby nog maar ja soms heb je van die dagen dan heb je nergens even geen zin in he.

of dat nog niet genoeg was is mijn relatie ook nog verbroken van het 1 op het andere moment , na 8 maanden , kwam totaal uit de lucht vallen , voor mijn gevoel was dit de persoon met wie ik de toekomst in zou gaan maar helaas hij dacht er toch anders over maar nooit geen signalen gegeven nooit ergens over gesproken maar ja kan het er wel weer mee doen, heb al zoveel voor mijn kiezen gekregen op relatie gebied ook dat het vertrouwen even helemaal weg is en ik dus met dagen in een flinke dip zit. gelukkig heb ik lieve mensen om me heen die me steunen en er voor me zijn maar pffff je zou er nog depressief van worden.

ik heb dus veel dingen geknutseld de laatste tijd en ik wil wat dingen laten zien, waaronder wat kastjes die ik gepimpt hebt en mijn lelijke zwarte tuinlantaarns die nu mooi zilver zijn :) en wat leuke deurhangers van hout























dit waren mijn creaties van de laatste weken, heb nog wel meer kaarten gemaakt maar geen fotos van op mijn pc staan.

ik heb nog een groep op facebook opgericht als je het leuk vind mag je lid worden , 1 is mijn eigen pagina hier komen alle knutsels op te staan die ik maak ook voor verkoop

https://www.facebook.com/groups/468203896586706/?fref=ts

en nog een groep voor andere mensen om lid te worden en te verblijden met een kaart

https://www.facebook.com/groups/637319616300337/?fref=ts

KOMEN JULLIE KIJKEN ???

groetjes ellen tot een volgende keer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten