donderdag 17 juli 2014

challenge we love vintage en dutch card lovers

hoi hoi

ik doe graag ook mee met de challenge van het blog we love vintage :)
de opdracht was om nav een foto inspiratie op te doen voor je eigen bijdrage, nou ik hoop dat dit gelukt is :) ik heb de kleuren gebruikt die in de foto stonden


mijn inspiratie is dus uit de kleuren gehaald, en tja wat is nu lekkerder dan op een zomerse dag te genieten van iets lekkers in  de tuin genietend van alle geluiden om je heen en de heerlijke zon :)

ook wil ik met deze creatie met lekkere koekjes graag meedoen met het challenge blog van dutch card lovers die hebben het thema "eet smakelijk " nou dat lukt wel met die lekkere koekjes :)


ik post deze kaart graag bij :


8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Ellen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat iedereen bedenkt te moeten gebruiken van de inspiratie-foto en bij jou is het ook duidelijk hoor Ellen. Prachtige kaart en leuk je te zien bij de challenge van WLVC.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie uitvoering van de foto en prachtige kaart Ellen.
    bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan Ellen,
    Mooie kleuren heb je gebruikt en leuke details!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel allemaal dames :-) nu nog winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, de koekjes zien er heerlijk uit! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen