dinsdag 15 juli 2014

my besties dutch girls bloghop

hoi hoi

ik heb voor de eerste keer meegedaan aan een bloghop en wel bij de dutch besties girls :)
hopelijk heb ik het allemaal gedaan zoals het moest :)

helaas heb ik geen creatie met een bestie omdat ik nog helemaal geen besties stamps heb en mijn printer is niet voorzien van inkt en kan ook niet de goede maten vinden om de digis uit te printen :( dus kan ik geen creatie maken voor die leuke challenge. misschien heb ik ergens nog een digi liggen die ik ooit eens geprint hebt maar dan moet ik mijn hele hobbykamer op de kop zetten en weet echt niet waar ik hem zou kunnen vinden dus helaas helaas.

maar heb wel bij iedereen gekeken en een bericht achtergelaten dus hopelijk is dit goed en doe ik toch mee voor de geweldige prijsjes die beschikbaar werden gesteld :)

groetjes ellen en toch maar eens sparen om een rubber stamp van the besties aan te  schaffen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten