woensdag 7 augustus 2013

challenge van de MY BESTIES AUSSIE

Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar ik vond hem nu super bij het thema passen van de challenge van de My besties aussie , de opdracht was Farewell winter en ik vind deze kaart super vrolijk met al zijn zomerse kleuren en natuurlijk de lieve schattige besties stempel van het aardbeienmeisje :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden


Groetjes Ellen

















ik post deze kaart :

http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.nl/2013/08/challenge-3rd-farewell-winter.html



6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Ellen, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your pretty Card! Thank you for entering the Aussie My-Besties Challenge! Good Luck! Hugs Julie DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fleurige kaart heb je van Bestie gemaakt.
    Wat zijn ze lief de Besties hé!!!

    Eindelijk had ik je gevonden. Wilde volger bij je worden, maar als ik je bij mijn blog aanklikte, verwijst het naar Google. Nu was ik toevallig op het Challenge blog van Miekelotte om bij ze te reageren en toen zag ik je weer staan. Gelijk ben ik volger van je geworden, dan krijg ik je vanzelf in mijn bloglijst. Hihihi.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi ja dat probleem heb ik ook , wil graag volger worden bij mensen maar idd dan krijg ik google nu en kan ik niks mee :) maar leuk dat je mijn volger bent :) en bedankt voor je leuke compliment op mijn kaart , de besties zijn zo lief te leuk gewoon.

      gr ellen

      Verwijderen