zaterdag 17 augustus 2013

hallo allemaal op deze zonnige zaterdag

Er werd me gevraagd of ik een abraham kaart kon maken met vakjes erin om geld in te stoppen :) ja hoor dat kan ik wel >>>> denk ik  :P

dus gisteren even goed voor gaan zitten en even in de boeken zitten neuzen die ik bij Dorothy heb opgehaald en dit model vond ik toch wel erg mooi en leuk om te maken hiervoor en dit is het resultaat geworden , combinatie van scrap en 3d eens een keer iets anders :)

De persoon voor wie ik hem gemaakt moest maken was er super blij mee en nu hopelijk de abraham ook :P

Volgende week nog een hele drukke week en dan eindelijk 3 weken vakantie pfff ben dr echt ff aan toe moe ik zeggen met alle stress of ik mijn baan nog wel hou enz.
maar goed we kunnen er niks aan sturen dus we zien het wel ( zegt ze heel stoer ) :P

groetjes ellen en tot een volgende keer




ik post deze kaart op :

2 opmerkingen:

  1. Wauw Ellen wat is je kaart prachtig, ik vind hem helemaal super, nou als Abraham die niet mooi vindt, dan weet ik het ook niet meer. Wat heerlijk dat je je vakantie nog in het vooruitzicht hebt. Ik hoop voor je dat je je baan blijft behouden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , dank je wel voor je bericht :) ja ik denk dat abraham hem wel mooi gaat vinden er is geen tweede van gemaakt haha. ja heerlijk ben dr ook echt weer even aan toe met al die stress pff merk dat het me nu begint op te breken vanaf vorig jaar september al onzekerheid, ik zit natuurlijk met mijn huisje die doe ik alleen dus ja best eng, maar goed dr komt wel weer wat op mijn pad denk ik als je wilt werken is er wel iets te vinden dan maar winkels af en gewoon vragen :) en anders ga ik vrijwilligers werk doen ( doe ik nu al) maar dan nog meer en in andere takken zodat ze me zien werken en wie weet komt daar iets uit :) we houden moed haha

      geniet van deze zondag ideaal kaartjes maak weer ;)

      Verwijderen