donderdag 1 augustus 2013

vrijdag de 13de????

Vandaag was echt een beetje een pech dag voor mij :(
eerst vanmorgen heb ik mijn brood klaar liggen voor het werk, crackers gemaakt om te eten valt mijn drinken eroverheen ..... weg crackers :(

Toen kwam ik op het werk , hele leuke gezellige dag gehad met de kids veel waterpret. wil ik tosti's bakken gaat het brandalarm af , ik wil hem uitzetten door op een stoel te gaan staan en ik stap eraf ....... ga ik keihard door mijn enkel balen balen balen maar goed het viel mee dus gewoon doorgelopen de rest van de dag

Kom ik thuis ga ik eten koken hartstikke trek want ja met dat warme weer verbruik je toch net iets meer energie , verdorie laat ik het vlees aanbranden omdat ik met mijn blog bezig was :P

Kortom de dag begon al met pech , en nu zit ik met mijn enkel omhoog ingezwachteld en al omdat hij toch vrij dik werd en meer pijn ging doen. Ben benieuwd morgen met werken hoe het gaat en anders maar stapje terug doen  het is niet anders.

Al met al hebben de kids een super leuke dag gehad en dat is het belangrijkste en uiteraard ik heb ook gelachen met het watergevecht wat is nu leuker dan dat en dr nog betaald voor krijgen ook :P

En voor nu oogjes dicht snaveltjes toe en tot morgen maar weer



2 opmerkingen:

  1. Och .. als je dag al met pech begint is meestal geen goed teken.
    Sterkte meid en ik hoop dat je enkel morgen wat afgezakt is.
    Slaap lekker voor straks!
    Dank je wel voor het volgens van mijn blog :-)

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komt vast weer helemaal goed haha ben niet zo'n pieperd gelukkig :)
      moet zeggen dat ik al die blogs en challenges enz erg leuk vind dus dat wordt knutselen :) kijken of ik misschien geluk heb met mijn kaartjes altijd leuk als mensen het waarderen toch ?
      slaap lekker ook zo ik ga nu naar boven

      gr ellen en dank je wel voor je berichtje

      Verwijderen