dinsdag 6 augustus 2013

goedemorgen deze morgen CHALLENGE USE A SWIRL

Hoi hoi allemaal

Even een paar dagen druk geweest met andere dingen , waaronder met mijn enkel hoog zitten :).
Ben gisteren weer begonnen met werken en het valt me niet tegen haha heb er gelukkig niet heel veel last van :) beetje rustig houden en het komt wel weer goed.

Heb wel lekker kunnen knutselen dit weekend en heb dus ook heel veel bloemen kunnen maken met de mooie mallen van noor.

Met de onderstaande kaart doe ik mee met de challenge van scrapbook stamp society , de opdracht was een kaart met een swirl en ik dacht deze is er perfect voor , ik hou zelf heel erg van de kleuren die ik gebruikt heb en de bloemen die erop zitten heb ik ook zelf gemaakt en bewerkt met chalk en frantage ook zo iets verslavends haha.

Nu duimen dat ik geluk heb :)

groetjes ellen en iedereen een hele fijne dag ik ga zo nog even knutselen in mijn hobbykamer , vanmiddag moet er gewerkt worden bij de kids

















Ik post mijn kaart :

http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/2013/08/winners-and-new-challenge-13-use-swirl.html

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartje heb je gemaakt Ellen.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member




    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi , graag gedaan erg leuke challenge en bedankt voor je berichtje en compliment.

      gr ellen

      Verwijderen
  2. Your card is fabulous!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Hope to see again next week and good luck!
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you very much Kaija and i hope i will win :P
    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen