zondag 11 augustus 2013

goedemiddag

Hoi hoi

nou op deze zondag heb ik even een kaart geplaatst die al een tijdje bij mij in de vitrine kast staat en waar ik geen afstand van kan doen , ik vind hem zelf te mooi om weg te geven :)
Maar ja kan natuurlijk niet alle mooie/leuke kaarten zelf bewaren want mijn kast is al bijna vol nu ;)

ik doe met deze kaart ook mee met de wedstrijd van we love vintage want ik vind  de kleuren toch wel erg vintage en het model van de kaart is ook niet standaard.
alvast allemaal een fijne zondag verder, ik ga even mijn wasje op zolder hangen en dan weer lekker met een boek of filmpje op de bank want gisteravond een gezellig feestje gehad maar beetje weinig slaap gehad ;)

tot een volgende keer.
Ik heb bijna vakantie en dan ga ik nieuwe kaarten maken denk ik






vind vooral de tekst erg mooi op deze kaart .
ben benieuwd wat jullie ervan vinden

ik post deze kaart op :






18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ellen, ik snap het wel dat je er geen afstand van kunt doen, soms heb je dat, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja erg is dat he :) graag gedaan ben weer benieuwd :) bedankt voor je compliment
      gr ellen

      Verwijderen
  2. het is ook en hele mooie kaart Ellen.
    ja soms is het moeilijk om de kaarten weg tedoen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je compliment , en tja helaas komt mijn kast steeds voller te staan ;)
      gr ellen

      Verwijderen
  3. Hoi,

    Prachtige kaarten. En ja, je kun moeilijk al je kaartjes bijhouden want dan staat idd de kast vol. Maar je kan wel iedere keer een persoonlijk kaartje sturen naar je dierbare. Dat vind ik nu leuker dan die op de kast tentoonstellen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is waar maar dan moet ik zeker weten dat die persoon het ook waardeert anders is het zonde van mijn werk :)

      Verwijderen
  4. Schitterend Ellen, supermooi gemaakt weer. Ik zelf heb hier een kaartenmolen staan maar die is ook al vol, maar van de week hoorde ik dat waarschijnlijk iemand er nog eentje voor me heeft.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel :) kaartenmolen heb ik weggedaan nam zoveel ruimte in beslag dus heb ze nu in een grote mand van de action zitten ook ideaal maar helaas die zit nu ook vol :)

      Verwijderen
  5. Schitterende kaart Ellen.
    Zomers met de leuke bloemen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je compliment , vond hem zelf wel vintage met die kleuren :)

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart Ellen! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige kaart, ik heb precies het zelfde model gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja leuk is dat model he :) net even weer anders. dank je wel voor je compliment
      gr ellen

      Verwijderen
  8. Your card is just beautiful love the flowers.
    Thanks for entering over at Challenges 4 Everybody, Good luck!!
    Sandy :) DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you for the compliment this is one of my favorite cards

      Verwijderen
  9. Hoi Ellen, mijn vakantie zit er inmiddels weer op....ik weet niet hoever de jouwe is maar ik hoop dat je geniet! Ik kom dus nu de inzendingen bekijken en in dit geval jouw prachtige kaart. Mooie sfeer heb je op je kaart weten te brengen en ook dit modelletje blijft heel lief. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, mijn vakantie is idd al heerlijk begonnen wat een weertje toch ? vanaf morgen 3 weken genieten en leuke dingen doen :)
      dank je wel voor je compliment op mijn kaart
      gr ellen

      Verwijderen