zaterdag 3 augustus 2013

CREATIEVE DAG

Hoi allemaal

Nou vandaag was het toch nog heerlijk weer, lekker achter in de tuin op mijn ligbed gelegen met een goed boek erbij en mijn voetje hoog. Mijn enkel is nog niet helemaal zoals het moet zijn maar ja rust houden zal wel het beste zijn dus dat doen we dan ook maar.

Het is wel een productieve dag geweest mag ik wel zeggen haha.
Heb veel bloemen gemaakt met de Noor mal nummer 5 super gave mallen

Heb nu een mooie voorraad maar dr kan nog meer bij hoor dus morgen gaan we gewoon weer vrolijk verder. Pins heb ik nu even genoeg gemaakt dus die zijn klaar.

Morgen ook maar weer eens lekker gaan kleuren , heb nog zoveel stempelafdrukjes liggen dus dat lijkt me een heel goed idee.

Ik wens jullie nog een mooie avond en ik ben benieuwd wat jullie van mijn bloemen vinden.

Groetjes ellen en voor straks oogjes dicht en snaveltjes toe , slaap lekker






4 opmerkingen:

  1. Je bent echt lekker crea bea bezig geweest Ellen, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Dat ziet er goed uit! Ik ben pas ook bezig geweest om die bloemen te maken, zijn inderdaad mooie stansen van Noor! En heel leuk om mee te werken! Jij hebt alvast een prachtig voorraadje!

    Groetjes, Els (EBbies)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi
      dank je wel haha ja er gaan ook heel wat bloemen op een kaart bij mij :) dus heb ook een aardige voorraad nodig.

      gr ellen en bedankt voor je reactie

      Verwijderen