vrijdag 2 augustus 2013

ieder nadeel heeft ook een voordeel

Hoi allemaal op deze tropisch warme dag :)

Bij mij is het niet te doen achter het huis in de tuin dus ik ben naar binnen gekropen achter mijn laptop, dat is beter te doen.
Vandaag zou ik eigenlijk een watergevecht moeten houden op het werk met de kids en collega;s maar helaas , gisteren door mijn enkel gegaan en goed ook dus vandaag behoorlijk last van , heb wel geprobeerd te werken maar is niet te doen. Nu dus thuis heerlijk voetje hoog en ik aan de freubel , vandaar "ieder nadeel heeft zijn voordeel  " :)

Ik ben nu druk bezig met mijn bloemen zelf te maken , moet nog wel goed oefenen maar het begin is er en ik moet zeggen vind ze zelf al best aardig geworden. Dat wordt vast weer een nieuwe verslaving :P o nee wie kent het niet ?

Ook ben ik mijn eigen pins aan het maken voor op de kaarten tussen de bloemen ook dit is super leuk om te doen :)

Hieronder zie je de resultaten :)

Als jullie je afvragen wat is het voor wit potlood die erbij ligt .......... dit potlood is speciaal voor plakparels op te kunnen pakken de punt plakt op 1 of andere manier dus dat is heel erg handig om zo je parels uit een doosje te kunnen pakken 1 voor 1 ik kan hem nu al niet meer missen.


















Ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden

Groetjes Ellen en doe allemaal rustig aan met dit warme weer

3 opmerkingen:

  1. Wowww Ellen, jij bent aan het parels rijgen geweest! :) En het makkelijke met die dopjes is... wil je toch liever een ander kleurtje, haal je ze er zo weer vanaf. Ik lees dat je door je enkel bent gegaan, beterschap!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOI HOI
    ja super leuk he die pins :) ik heb even een link op mijn blog geplaatst naar jullie webshop :) super leuke dingen hebben jullie en goede service top! Ja die dopjes zijn zeker ideaal heb er namelijk best al wat weer afgehaald en gewisseld.

    groetjes ellen en bedankt voor je leuke reactie en met mijn enkel gaat het alweer een stuk beter gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb ook al wat mensen naar jullie shop toegestuurd voor dat potlood :) ideaal !

      Verwijderen