vrijdag 2 augustus 2013

CHALLENGES KAART !

ik doe toch nog even snel mee met de challenge op het super leuke en mooi blog voor vintage :) ik hou van deze stijl , de opdracht was er moet een vlinder opzitten dus dat is wel gelukt geloof ik met die gave vlinderrand van noor

ook doet deze kaart mee in de challenge bij challenges 4 everybody , de opdracht is EVERYTHING GOES dus alles mag :)
















ik post mijn kaart !

http://wlvc.blogspot.co.uk/

http://challenges4everybody.blogspot.nl/

http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt en die vlinderrand....dat is echt een toppertje. Hij komt heel vaak langs maar dat is niet zo vreemd want je kunt hem geweldig combineren . leuk dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    Zou je misschien je woordverificatie uit kunnen zetten???? Dat is heel vervelend als je veel reakties achter moet laten en soms is bijna niet te lezen wat je precies in moet typen en dan moet het nog eens overnieuw ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou het heel graag uit willen zetten maar hoe doe ik dit ?? ben net 2 dagen op blog bezig dus geen idee hoe dat werkt ?

      maar bedankt alvast voor je compliment over mijn kaart :)

      groetjes ellen en ik hoor/lees het wel hoe ik het uit kan zetten

      Verwijderen
  2. Je bent lekker bezig Ellen, dit is ook alweer zo een prachtig kaartje. Is inderdaad niet zo fijn dat je woordverificatie aan hebt staan, die kan je uitzetten door bij instellingen op berichten en reacties te drukken en daar zie je woordverificatie staan en die staat bij jou op ja, als je daar nou op nee drukt dan is het helemaal goed gegaan. Succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel :) geloof dat het me gelukt is met je uitleg Anita :) dank je wel voor je compliment wederom , ja dat is het voordeel als je thuis zit en niet veel kunt he ;)

      Verwijderen
  3. Hallo Ellen je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    wil je voortaan je kaart linken en niet je blog anders moeten we zo zoeken.
    misschien dat je nog niet weet hoe als ik zo bekijk begin je pas.
    als je je bericht geplaatst hebt klik je op je op de titel van je kaart en deze zet je dan in de inlinkz.
    ik hoop dat het het begrijpt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi
      ik heb het gezien dat het bij deze kaart niet goed gegaan is want ik weet idd wel hoe het moet :) mijn excuus hoor zal de volgende keer even controleren voordat ik het daadwerkelijk plaats :) dank je wel voor je compliment op mijn kaart

      gr ellen

      Verwijderen
  4. Beautiful card Ellen!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope to see again next week and good luck!
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love your card.. thank you for joining us the week on Scrapbook stamp society

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ellen! Ik vind de kleurencombinatie erg mooi!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen